Van Onze Grond

Hoe versterken we de verbinding tussen stad en platteland? Dat was de vraag van de Gemeente Deventer aan ons. Een van de projecten om dit te realiseren is om de producten die door boeren en tuinders uit de regio worden verbouwd meer bekend te maken bij de inwoners van Deventer en ervoor te zorgen dat de inwoners de lokaal geproduceerde producten gaan consumeren.

Het probleem is vaak de distributie en verkrijgbaarheid van de lokale producten. Daarom zijn we met ruim twintig boeren, tuinders en tien supermarkten om de tafel gaan zitten om dit probleem te verhelpen. Het antwoord is simpel maar doeltreffend; maak voor de lokale producten ruimte in de supermarkten.

Met die uitkomst zijn we aan de slag gegaan. Naast de ontwikkeling communicatiestrategie en merkpositionering (identiteit, merknaam en logo) hebben we het concept, artwork, visualisatie van verpakkingen en alle andere uitingen gemaakt.

De naam Van Onze Grond staat voor de streek en de producten die daar vandaan komen. Of het nu gaat om vlees, zuivel, groente of bloemen: sta voor wat je maakt en wees er trots op.

H2R+ scroll top