Wel zo helder

Helder

De vraag

Laat consumenten weten dat je voor al je woon-gerelateerde zaken terecht kunt bij Helder.

De aanpak

Informeren, stimuleren en motiveren! Met een communicatie aanpak waarbij we de naamsbekendhied en het imago van Helder aanpakken.

Het resultaat

Helder biedt alles onder één dak. Onafhankelijke makelaars, hypotheek- en verzekeringsadviseurs die al je woon-gerelateerde zaken voor je regelt. Dit is natuurlijk wel zo makkelijk. We hebben op basis van het bestaande logo een huisstijl ontwikkeld. De visuele identiteit bestaat uit 4 basiskleuren waarvan magenta als hoofdkleur is gebruikt. Door deze kleuren benadrukken we de verschillende diensten die Helder aanbiedt. Ook in tekst hebben we een andere toon neergezet, die maakt dat consumenten nu weten dat Helder ook echt helder is. Dit pasten wij toe in advertenties, folders en brochures. We maakten een compleet nieuwe website en verzorgde diverse ludieke acties om consumenten te stimuleren een afspraak te maken bij Helder voor hun woonzaken.

‘Dit maakt dat consumenten nu weten dat Helder ook echt helder is.’

Bedrijfsbrochure
Big Shopper actie
Flyer Start Helder
Flyer taartpunten