Kom het lekker uitvogelen!

Stichting Vogelpark Avifauna

De vraag

Hoe zorgen we ervoor dat Avifauna bezoekers trekt en blijft trekken naar ons mooie park?

De aanpak

Door in de communicatieaanpak te zorgen dat bezoekers je op de juiste wijze zien (meer dan alleen vogels) het park weten te vinden en dat zij een onvergetelijke beleving ervaren in het park.

Het resultaat

Bezoekers trek je door te laten zien dat je er bent en waar Avifauna voor staat. Zij zijn een dierentuin met vogels in de hoofdrol. Daarnaast steunen zij veel dierprojecten binnen Europa. Daar hebben we on- en offline mee uitgepakt. Wij hebben alle communicatiemiddelen, zoals advertenties, abri’s en banners, bedacht, ontworpen en uitgevoerd. Dat doen we overigens nog steeds! We hebben gezorgd voor het design van de website en verzorgen de online marketing. Met de inzet van diverse acties en de juiste signing zorgen we dat bezoekers de beleving in het park visueel zien en voelen. Voor de jonge bezoekers hebben we een lespakket, die natuurlijk het meest van ‘leert’ als je ook het park bezoekt.

‘Met diverse acties en de juiste signing zorgen we dat bezoekers de beleving in het park visueel zien en voelen.’

Diverse reclame-uitingen
Boekje voor de abonnementhouders
webdesign & online campagnes
Parkfolder