Bedenk een campagne om vraag vanuit consumenten te creëren naar ons product GUM PAROEX (mondspoelmiddel voor tandvlees problemen).
Door een overall thema te ontwikkelen die naast de consument ook mondhygiënisten en andere relevante doelgroepen bereikt.
Wij hebben een campagne thema bedacht: EXIT! Deze richt zich in eerste instantie op de consument. Naast bekendheid geven aan het product, stimuleren we ook dat er voorkeur voor GUM PAROEX wordt gecreëerd als zij bij bijvoorbeeld bij de mondhygiënist zitten. Ook bij de professionals brengen we het product onder de aandacht; door o.a. een opvallende samplebox toe te sturen, een (case)actie die in het teken staat van kennisuitwisseling, waarbij de beste case beloond wordt met een spannend bezoekje aan een EXIT escaperoom. Wij hebben alle communicatie voor deze campagne bedacht en ontworpen. Van DM-mailing naar professionals, een speciale (winactie) landingspage, flyers en meer. Door de cross mediale inzet zorgen we voor een versterking van de naamsbekendheid en de merkvoorkeur van GUM PAROEX.
‘Door de cross mediale inzet zorgen we voor een versterking van de naamsbekendheid en de merkvoorkeur.’