Diagnostiek binnen handbereik

ProDiag

De vraag

Hoe breiden we onze internationale markt op het gebied van IVD (In Vitro Diagnostica) uit?

De aanpak

Wij rollen de positionering van ProDiag verder uit. Door naamsbekendheid te genereren en ProDiag visueel letterlijk op de kaart te zetten. De uitdaging zit in de communicatie naar de zakelijke als particuliere markt waarbinnen zij opereren.

Het resultaat

Wij hebben de brand identity verder doorontwikkeld. We hebben deze o.a. doorgezet in een design voor de website. Wij hebben een herkenbare en onderscheidende verpakking ontworpen en daarnaast zorgen we er ook voor dat al deze producten goed gefotografeerd worden. In beeld en tekst creëren we de juiste toon voor de zakelijke en de particuliere doelgroep. Zo brengen we – in de communicatie – diagnostiek een stukje dichter bij de patiënten.

‘In beeld en tekst creëren we de juiste toon voor de zakelijke en de particuliere doelgroep.’

Verpakkingen
Responsive website
Actie vitamine D