Build smart

Ubbink

De vraag

Denk met ons mee om onze oplossingen en producten zoveel mogelijk onder de aandacht bij onze zakelijke doelgroep te brengen.

De aanpak

Meedenken en ideeën aandragen op de door Ubbink Centrotherm Group ontwikkelde rebranding. Alle communicatie-uitingen verder uitgedacht en neergezet voor de Nederlandse markt en in de communicatie-aanpak communiceren dat Ubbink het smart aanpakt als het gaat om energie, ventilatie en bouw.

Het resultaat

Vanuit de internationale opzet voor de rebranding hebben wij meegedacht in de communicatie (zowel intern als extern) en vertaald naar de Nederlandse markt. Wij hebben alle uitingen compleet vormgegeven en uitgerold. Van een concept voor een onboarding programma, een coachingsprogramma, de aankleding en activatie op de beurs tot aan het ontwerp en opmaak van diverse brochures en advertenties. Naast herkenbaarheid van het merk Ubbink, zorgen we dat de doelgroep, op diverse manieren weet dat Ubbink alles voor energie, ventilatie en bouw heeft én weet. Makkelijk en duidelijk.

‘We zorgen dat de doelgroep weet dat Ubbink alles voor energie, ventilatie en bouw heeft én weet.’

Campagne Samen
(HTML) Banners
Brochures en advertenties
Save the date: Ubbink experience
Diverse logo’s
Roll-up banners